dinsdag 21 augustus 2012

Lang verwacht...

...toch gekomen!
Afgelopen zaterdag werd ik eindelijk ongesteld. Hoewel het niet bepaald een pretje was met het tropische klimaat (gehannes met tampons want ik moest in bikini, paracetamol niet vergeten want met buikkramp op het strand is niet gezellig!) was ik toch blij dat mijn menstruatie zich had aangediend. Na 39 dagen rust, waar zowel XY als ik echt van hebben genoten, zijn we nu toch voldoende opgeladen en gaan we met goede moed het volgende avontuur aan.

Op Maandag de 20ste was de Fertiliteitspoli weer open na 3 weken zomerstop en kon ik bellen om ze de eerste dag van mijn menstruatie door te geven. Helaas was het zo ontzettend druk dat ik er niet doorheen kwam ("Er zijn nog 15 wachtenden voor u! Wij adviseren u om op een later tijdstip terug te bellen!") en omdat je maar tot 12u kon bellen ging de dag voorbij zonder een nieuwe afspraak.
Vanochtend om 9u waren er 5 wachtenden voor me en na een kwartier kreeg ik iemand aan de lijn. Binnen 2 minuten had ik een afspraak! Toen ik ophing slaakte ik een zucht van opluchting. Maandag 27 Augustus krijg ik een echo om te kijken of mijn eisprong in zicht is. Als die eraan komt dan neemt de Fertiliteitspoli contact op met het VUMC om te melden dat Flip 2 uit de vriezer mag en dan is het bidden en hopen dat hij/zij het zal redden. En als dat goed is gegaan wordt onze eskimo zeer binnenkort teruggeplaatst.
:-)
Er breken weer spannende tijden aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten