woensdag 8 augustus 2012

NOD

Vandaag is mijn NOD.
NOD staat voor 'Niet Ongesteldheids Dag'.
Dat heb ik niet verzonnen, maar dat is een afkorting die veel wordt gebruikt op zwangerschapsfora. De mijne is dus vandaag, en ik ben 't niet...



Nou had de fertiliteitsarts al verteld dat deze cyclus wel eens langer zou kunnen duren dan de normale 28 dagen, dus het zegt allemaal nog niks.
Wel is het erg goed nieuws m.b.t. onze cryo. Als ik na vandaag ongesteld word, dan is de kans groot dat we eind van deze maand de terugplaatsing van onze 10-cellige topper meemaken!
Bij het idee alleen al maakt mijn hart een sprongetje! :-)

Vooralsnog is er, afgezien van de dikke pukkel op mijn kin, geen teken dat mijn menstruatie in aantocht is. Geen bruin- of rozeverlies, geen hoofdpijn, geen ontzettende drang naar Chocolade. Maar ja, dat zegt allemaal niks. Meestal voel je het aankomen, maar af en toe overvalt het je.

We zullen het zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten