donderdag 19 juli 2012

Toekomstdromen

Ik had natuurlijk niet NOG een T-shirt nodig, maar toen ik de tekst las die erop stond kon ik hem niet laten hangen! ;-)
Het is hoopvol en bemoedigend en precies hoe we er op dit moment over denken.

"Everything is going to be alright, maybe not today but eventually"


Mensen vragen hoe het gaat en verwachten dat ik in huilen uitbarst na de teleurstellende uitkomst van de terugplaatsing, maar ik voel me ok. Kan beter natuurlijk, maar ik voel me zo veel beter dan in de 2de wachtweek.XY en ik hebben veel gesproken over hoe nu verder, maar we denken er nog hetzelfde over. Volgende week hebben we een afspraak met de fertiliteitsarts en we beseffen dat we het vervolg van ons traject weer uit handen moeten geven, omdat een heleboel afhangt van externe factoren (mijn natuurlijke cyclus, de zomerstop van de fertiliteitsafdeling in het ZH, het ontdooiingsproces van Flip 2 etc.) maar ondanks alles hebben we goede hoop op een positieve afloop.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in harde cijfers en statistieken heb ik hieronder een paar links geplaatst:
Stuk tekst over IVF en CRYO slagingspercentages in het VUMC

Zwangerschapsresultaten 2008-2011 VUMC

Statistieken per kliniek 2010 Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie

Last but not least een dikke virtuele knuffel voor mijn vriendin Jenka van ZP.
De vreugde was groot toen jij (als een van de weinige op het topic!) zwanger bleek te zijn na ICSI poging 1. Nog groter was het verdriet toen helaas met 7 weken en 5 dagen bleek dat het hartje niet meer klopte. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Onze supercryo's gaan dromen uit laten komen!
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten